Odběratel je povinen zboží neodkladně po převzetí zkontrolovat. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu zboží je odběratel povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit písemný zápis o poškození za přítomnosti dopravce.
Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce. Uplatnit reklamaci množství, druhu a zjevné vady je odběratel povinen oznámit dodavateli neodkladně a to písemnou, popř.
elektronickou formou nejpozději do 24hodin od převzetí zboží. Vady, které existovaly v okamžiku převzetí zboží, ale projevily se později, je odběratel povinen oznámit dodavateli ihned poté, kdy závadu zjistil.
Odběratel je povinen uplatňovat reklamaci písemnou, resp.
elektronickou formou , popř. zjištěné závady na zboží reklamovat na adrese firmy prodejce. Při reklamaci zboží musí být dodavateli doručeno reklamované zboží spolu se stručným popisem závady a číslem dokladu, kterým bylo zboží zakoupeno. Neprokáže-li odběratel doklad o koupi zboží má právo dodavatel reklamaci odmítnout.
Pro úspěšné vyřízení reklamace lze přijmout zboží pouze v originálním nebo jiném vhodném obalu. Zboží zaslané k reklamaci prostřednictvím třetí osoby (Česká pošta, jiný dopravce) musí být řádně zabezpečeno před případným dalším poškozením. Dodavatel si vyhrazuje právo požadovat úhradu všech nákladů, které vznikly neoprávněnou reklamací.
AB COM CZECH s.r.o.
500 04 Hradec Králové
Stěžerská 882
Česká republika
ič : 25974939
dič : CZ25974939
Tel: 495 518 717
www.abpower.cz
www.abtonery.cz
www.ab-com.cz